4. SONGS W STYLU THE BEATLES - PIOTR METZ POLECA.


Dzisiaj  spora gratka, bo wyczekiwane przeze mnie, absolutnie bardzo ciekawe trzy propozycje, które na moją prośbę nadesłał mi Piotr Metz, znakomity dziennikarz Polskiego Radia, Programu Trzeciego,w zasadzie Znawca czy lepiej Guru ROCKOWEJ MUZYKI,nie tylko od The Beatles (przepraszam Panie Piotrze za te żartobliwe - choć na serio - przydomki). Jeśli ktoś jest fanem The Beatles ale jakimś cudem, nie wie kim jest Piotr Metz  - niech zaglądnie na okładkę jakiejkolwiek publikacji o zespole (czy Johnie, Paulu), wydaną w naszym kraju.
 Piotr Metz "zasugerował" trzy niżej wymienione piosenki (cytuję: pomijając ELO i Oasis). 
 
Przebój World Party umieściłem kilka lat temu na swoim drugim blogu ( zobacz tutaj). Piosenka znakomita, czy dosłownie w klimacie The Beatles, o jaki mi chodziw tej serii... ? Oceńcie sami. 
Paul Weller, dla mnie lider niezapomnianego zespołu The Jam (wolałem jego punkową karierę, niż popową w The  Style Council) w nieznanym dla mnie numerze "The Changingman" ale "beatlesowskim" w 100%. Trzeci Foo Fighters i także zdecydowanie "beatlesowskie" 'Big Me'.
   Niewykluczone, że to nieostatnie "propozycje" p.Piotra. Niebawem kolejne moje, a może Wasze?


Paul Weller - The Changingman
World Party - Is It Like Today
Foo Fighters - Big Me



Muzyczny blog  Historia The Beatles  Music Blog
Polski blog o najwspanialszym zespole w historii muzyki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz