162. FOTKI

Drugi koncert w Polsce Paula za nami. Czas wrócić do rzeczywistości. Dzisiaj już 162-gi odcinek z fotkami zespołu. Przestałem je opisywać. W większości przypadków fotek, zamieszczonych na blogu można dokładnie sprecyzować datę i miejsce 'strzelenia' fotki. Ja zaniechałem tego, gdyż ... sporo niepotrzebnego zachodu? No i napiszę tutaj kolejny już raz zdanie, które przychodzi mi na myśl podczas wybierania fotek na dany post. Wszyscy, podkreślam, wszyscy czterej Beatlesi byli nieprawdopodobnie fotogeniczni. A to niezwykła cecha. Między innymi po to przeprowadza się castingi wśród aktorów. Tych mniej znanych. Jak prezentują się na ekranie. Choć przypuszczam oczywiście, że wcześniej sprawdza się ich umiejętności aktorskie. Natknąłem się kiedyś w sieci na artykuł, gdzie przeczytałem, że wśród aktorów, Brad Pitt został wybrany najbardziej fotogenicznym. Oczywiście, tym razem w branży, choć ten facet pewnie wygrywałby w każdej. W każdym razie Pitt został wybrany nie najbardziej urodziwym, czy przystojnym.  Sam np. jestem w stanie polubić kilka swoich fotografii w swoim zbiorze. :):):), a nie znalazłem ani jednej fotki Fab Four (czy ich solowych, ale w trakcie istnienia zespołu; później ich 'czar' trochę mijał), na której nie wyglądaliby po prostu... fabulous. Enjoy.


Przystojniaczek Pete Best. Jeszcze z Beatlesami.
23 kwietnia 1963 -   Koncerty zorganizowane przez Epsteina z serii Mersey Beat Showcase w Londynie. Majestic Ballroom w Finsbury Park, London. Beatlemania rozwijała skrzydła. Dwa tysiące osób przyszło zobaczyć "stajnię" Briana Epsteina - Gerry' and the Pacemakers, The Big Three, oraz Billy J Kramer and the Dakotas . To jedyny koncert Beatlesów w Majestic Ballroom.







John wspominał kiedyś, że czasem irytowały ich te wszystkie aranżowane sesje zdjęciowe, z przebierankami itd. Tu mam nadzieję dobrze się bawił.





John i Cynthia  wracają z wakacji na wyspach  Trinidad & Tobago. 1966.



























































W środku Derek Taylor

Pierwszy z prawej Mal Evans.  Niebawem duży tekst o nim.

 

Muzyczny blog * Historia The Beatles * Music Blog
Polski blog o najwspanialszym zespole w historii muzyki
HISTORY of  THE BEATLES

1 komentarz: