GEORGE - WSPOMNIENIA 02

 
GEORGE : Chciałem być muzykiem, choć nie miałem na to usprawiedliwienia ani kwalifikacji. Kiedy jednak spotkaliśmy się w zespole, wszyscy mieliśmy niesamowitą chęć niejako zawodowego grania. Nie wiem dlaczego, pewnie byliśmy zbyt zarozumiali. Czuło się, że stanie się coś dobrego. W tamtych trasach czymś dobrym byłaby trasa po salach Mecca Ballrooms. o była wielka gratka.





George z  Paulem.

   



 








GEORGE: Miałem dwóch braci i jedną siostrę. Ona miała 12 lat gdy się urodziłem – zdała Eleven Plus. Niewiele o niej pamiętam z dzieciństwa, ponieważ opuściła dom w wieku 17 lat. Poszła do nauczycielskiego koledżu i już nie wróciła.
Louise wyprowadziła się do Ameryki. Później gdy Beatlesi stali się sławni za oceanem, meldowała regularnie Brianowi Epsteinowi i zespołowi o tym jak są odbierani w USA.

LOUISE: Powiedziałam mu (Brianowi), że nigdzie w radiu o nich nie słychać oraz, że powinni koniecznie wystąpić w programie The Ed Sullivan Show, o którym nikt z nich nie słyszał.





Pierwszy dom - Kinfaus. 17 czerwca 1964 George Harrison kupił dom w stylu bungalow na 16 Claremont Drive w Esher, Surrey.Dom został zalecany mu przez Beatles księgowego, Dr. Walter Strach, który widział ten dom za £ 20,000.










Muzyczny blog * Historia The Beatles * Music Blog 
Polski blog o najwspanialszym zespole w historii muzyki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz