118. FOTKI: RINGO STARR - vol. 1

RINGO:  To nie jest tak, że przekręcasz klucz i słyszysz: "OK, nie jesteś już teraz Beatlesem". Po dziś dzień nadal dokładnie nim jestem. Wiesz, co na to mówię? Nie da się trzasnąć i powiedzieć, że wszystko skończone, bo nadal jestem Richardem Starkey'em, 10 Admiral Grove, Liverpool. To nadal trwa, każdy z nas jednym z nich.


RINGO:  Było naprawdę dużo fajnych chwil.
 Kiedy graliśmy w Glasgow i była ta nić porozumienia między zespołem a publicznością


RINGO (1971): Tyle jest plotek na temat niewydanego przez The Beatles materiału muzycznego. Ale przecież nie musisz wierzyć we wszystkie plotki. W takie jak np. ta, że Klaus (Voormann) będzie czwartym Beatlesem. The Beatles są chyba jedynym zespołem, w którym skład nie może się zmienić. To jedyny zespół, którego świat znał dokładnie, każdego muzyka z osobna. Wymień mi chociaż jedną inną grupę, gdzie wszyscy muzycy są indywidualnie znani. Mówisz, że np. Stonesi? Niezupełnie, może są znani Mick i Keith, także ludzie mogą wiedzieć kim jest Charlie lub Bill, ale już nikt nie zna Micka Taylora [gitarzysta, który wszedł do zespołu, po śmierci Briana Jonesa – RK]. Ludzie znali trochę Briana, ale uważam, że przede wszystkim znają Micka i Keitha. Nie byłbym zainteresowany byciem w The Beatles z kimkolwiek innym spoza The Beatles. To byłaby grupa z Johnem, George'm, Klausem i nazywałaby się the Ladders, ale nie uważam, że to byliby The Beatles.



















Muzyczny blog *  Historia The Beatles * Music Blog 
Polski blog o najwspanialszym zespole w historii muzyki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz