04. LISTY DO FANEK 1963





W lipcu 1963 roku na prośbę fanki Lindy John wypełnił kwestionariusz, oto co lubił młody Beatle, tuż przed wielką światową karierą.
 

 
Marlon Brando

Ulubione jedzenie: PŁATKI KUKURYDZIANE, GALARETKA
Napój :HERBATA
Dzień tygodnia:  SOBOTA (DZIEŃ WYPŁATY)
Pora roku :  LATO
Obcy kraj: FRANCJA
kolor :  CZARNY
Aktor: BRANDO
Aktorka: GRECO
Piosenkarz: ELVIS
Piosenkarka:  MARY WELLS

W dalszej części ankiety an to co lubi John zaznacza: kawę, mleko, piwo, whiseky. spaghetti i mnóstwo innych rzeczy na TAK, ale już na NIE np. jazdę autobusem czy motocyklem. oczywiście zaprzecza na pytanie czy ma czas spotykać się z dziewczynami. Ostatnie pytanie ankiety jest bardzo filozoficzne i  brzmi:  Czy ogólnie lubisz życie. John odpowiada: I TO JAK!

                                   ***************
Mary Wells
Bardzo intensywne i wścibskie były pytania fanek o stan cywilny Johna (zresztą takie same listy otrzymywali pozostali Beatlesi)
Oto dwa jego listy z ustosunkowaniem się do tego tematu.Pierwszy z września 1963, drugi z października.
_________
Droga Wendy.
dzięki za Twój list (...?...) osobiście. Odpowiadając na Twoje pytanie, tak, jestem żonaty. Jestem jedynym żonatym członkiem zespołu.  W najbliższą sobotę wystąpimy w "Big Out Night" na ITV. Mam nadzieję, że Ci się spodoba. 
Pozdrawiam John Lennon x
___________

Droga Sandro.
dzięki za list i ciepłe słowa. W odpowiedzi na Twoje pytanie, tak, jestem żonaty, moja żona ma na imię Cindy. Mamy też synka. Mam nadzieję, że nie przestaniesz mnie przez to lubić. Muszę kończyć. 
Ściskam teraz i zawsze John Lennon xxxxx Tylko dla Ciebie.
___________
   




Polski blog o The Beatles

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz