03. KONCERT PAULA: to na pewno zagra w Warszawie

czytaj więcej pod adresem SIR PAUL W WARSZAWIE
Za 70 dni koncert Paula i jest już naprawdę coraz bliżej. Piękny repertuar beatlesowski na koncercie zostawię na koniec, na razie kolejne moje "hipotezy" muzyczne , co do utworów jakie na pewno się znajdą na koncercie w Warszawie, bez omawiania ich, tylko krótka informacja, przede wszystkim dla wciąż wahających się  - a mogą być tacy ? - czy iść na koncert. 
Pamiętam ostatnio jak bliskiemu kumplowi sprezentowałem składankę The Beatles i jego na drugi dzień zaskoczenie,'Rany! niektóre piosenki znałem i nie wiedziałem, że to oni'. Niestety tak często jest, po prostu uważam, że mówiący w sposób, 'Nie bardzo lubię Beatlesów', 'Nie przepadam za nimi', 'Nie lubię staroci' lub ' Lubię rocka a oni nie grali rocka', to są to po prostu laicy w temacie i zupełnie nie znający GENIALNEJ MUZYKI FAB 4. Słowa te adresuję też do przemiłej pani Kasi - mojej stomatolog.
  Dzisiaj dwie piosenki, klasyk z początkowego okresu działalności Paula po rozpadzie zespołu, 'Maybe I'm Amazed' oraz piosenka sprzed kilku lat, kojarząca mi się już na zawsze z Rodos. Przyznam, że obie w wersjach studyjnych nie są moimi faworytkami, ale znakomicie wypadają na żywo. 
W teledysku "Dance Tonight" wystąpiła u Paula Natalie Portman, nie ostatni jak wiemy (także na videoclipie  "My Valentine" z ostatniego solowego albumu Paula)


Piosenki znajdziecie na albumach "McCartney" z 1970 oraz "Memory Almost Full" z 2007.


MAYBE I'M AMAZED
Maybe I'm Amazed - live, Paul w 2008
Dance Tonight - live 2010
DANCE TONIGHT - oficjalne video





Muzyczny blog * Historia The Beatles * Music Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz