1+ LOVE ME DO - nowsza wersja clipu.

Genialni Beatlesi na remasterowanym clipie Anno Domini 2015. Mam już pożyczony box 1+ ale wciąż czekam na ten ze sklepu od THE BEATLES.COM. Otrzymałem informację, że czas realizacji zamówienia to 8-24 dni 'biznesowych'. Tak więc pewnie jeszcze tydzień, góra dwa. Póki co wspaniali Fab 4 i kolejny raz refleksja, że szkoda, że John tego nie dożył i tak naprawdę nie "poznał" prawdziwej historii swego zespołu na video, clipach. 
Do 1980 roku większość materiału filmowego jaki znamy dzisiaj, była nieosiągalna i John nie miał okazji obejrzeć wielu materiałów filmowych telewizyjnych, fanów, koncertowych, przyjrzeć się  zjawisku jakiego był Współtwórcą.



Prawdopodobnie by był zachwycony. Jego stosunek do The Beatles ewoluował, od lekceważenia, krytykowania i pomniejszania roli swego zespołu, do docenienia, akceptacji ale bez gloryfikowania: 'Byliśmy pewnie najlepszym zespołem rock and rollowym świata", "Niech Mick Jagger się odpieprzy od Beatlesów. Ja mogę krytykować The Beatles, Paul może, George może ale innym wara..." Niżej pierwszy singiel zespołu: Love Me Do (opis znajdziecie tutaj) oraz  bonusowo clip 'Don't Let Me Down' z ostatniego okresu istnienia zespołu, którego oczywiście jeszcze na blogu nie opisałem. Enjoy it!


Muzyczny blog *  Historia The Beatles * Music Blog 
Polski blog o najwspanialszym zespole w historii muzyki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz