GDYBY NIE BYŁO BEATLESÓW




PHIL COLLINS: Wywrócili świat go góry nogami. Dosłownie! Mój też. Może szczególnie mój.

JIMMY PAGE (Led Zeppelin): Gdyby tak nie było The Beatles, nie byłoby nikogo z nas... Pojawili się i wszystko się zmieniło. Wszędzie, w muzyce, w modzie, na ulicy, w pubach, na świecie. Każdy chciał być Beatlesem...

ALICE COOPER: Każdy miał kogoś, kto miał na niego wpływ, ale uważam, że The Beatles mieli spływ na każdego. Nie sądzę by ktoś, kto jest w muzyce nie przyznał mi racji.

 BOB DYLAN: Robili takie rzeczy jakich nikt nie robił. Ich akordy były szokujące. Każdy uważał, że nadają się w sam raz dla nastolatków, ale oni nie zważając na wszystko parli do przodu. Dla mnie bardzo szybko stało się oczywiste, że mają w sobie wielką moc.


ERIC IDLE: Cała rzecz o The Beatles zawiera się w tym, że uczynili życie zabawniejszym.




STING: Myślę, że z powodu The Beatles zostałem muzykiem.


KEITH RICHARDS: The Beatles byli pierwszymi, którzy znaleźli własną drogę pomiędzy artyzmem i intelektem, pozostając wciąż w tym samym czasie na ulicy.
ROBIN WILLIAMS (aktor): Ich piosenki zostały w moim banku pamięci. Przypuszczam, że zostały w moich genach.
JOE PERRY (Aerosmith): Wtedy kiedy The Beatles grali pierwszy raz u Eda Sullivana... Nigdy nie widziałem nikogo wyglądającego tak świetnie jak oni. Wiedziałem, że tej nocy świat się zmienił.

KURT VONNEGUT (pisarz): Często mówię, że prawdopodobną misją artysty jest sprawienie by ludzie docenili trochę bardziej swoje życie. I jeśli ktoś spyta mnie, kto np.taki był, odpowiadam: The Beatles.

GENE SIMMONS (zespół Kiss): Nie ma mowy bym robił to co robię gdyby nie The Beatles. Oglądałem show Eda Sullivana i tam ich zobaczyłem. Zupełnie mnie to powaliło. To, że ci czterej faceci skądś tam, po prostu znikąd, mogli robić taką muzykę.



ADAM LEVINE (Maroon 5): Pokochałem muzykę dzięki The Beatles. Nadal uważam, że nie ma i nie będzie tak dobrego zespołu jak oni.
OZZY OSBOURNE: Najwspanialszy i największy zespół, jaki kiedykolwiek chodził po tej ziemi. 
JOE WALSH (Eagles): Wystarczyło mi tylko obejrzenie ich show u Eda Sullivana by powiedzieć: Pieprzę szkołę! Nauczyłem się każdej piosenk The Beatles, byłem na ich koncercie na Shea Stadium i wrzeszczałem jak wszystkie wokół laski.

ROBIN GIBB (Bee Gees): Mieli na nas ogromny wpływ, ponieważ sami pisali własne piosenki, stworzyli artystyczną wiarygodność w showbiznesie, jakiej nie było nigdy przedtem.
STEVE LUKATHER (Toto): The Beatles włączyli mnie do prądu w moim życiu. Nie potrafię wyrazić słowami wpływu jaki wywarli John, Paul, George i Ringo na mnie, wtedy 7-mio letniego chłopca.Zmienili jak nikt inny całą planetę. Są i zawsze będą najwspanialszym zespołem wszech-czasów.

LEMMY KILMISTER: Największy zespół świata. Nikt nigdy nie zbliżył się nawet do nich w zakresie tworzenia piosenek jak i samego wyglądu. Nigdy nie powielali siebie. Cały czas parli naprzód z pełną siłą. Wciąż naprzeciw wyzwaniom.
TIMOTHY LEARY (psycholog): Oświadczam wszem i wobec, że The Beatles byli mutantami. Prototypami ewolucyjnych agentów zesłanych tutaj przez Boga, obdarowanych tajemniczą siłą by na nowo uformować rasę ludzką, nową śmiejącą się rasę wolnych ludzi.

Beatleblog * Historia The Beatles * Beatleblog
Polski blog o najwspanialszym zespole w historii muzyki
HISTORY OF THE BEATLES

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz