Mój TOP 40 - Bee Gees


Kiedyś już poświęciłem na tym blogu trochę miejsca dla braci Gibb (tutaj link). Dla zabawy, dla swojej przyjemności i kilku fanów mojego drugiego bloga  - zainspirowany ostatnimi postami o największych przebojach Sir Paul wg. magazynu Variety, pokusiłem się o utworzenie swojego topu 40 piosenek Bee Gees. I zachęcam fanów The Beatles do zapoznania się z twórczością tej zdolnej trójki Brytyjczyków. Posty te znajdziecie tutaj: TOP BEE GEES 1 - 40 W wielu przypadkach twórczość zespołu to Klasa The Beatles.

 


 

Historia The Beatles
History of  THE BEATLES

 

 

5 komentarzy:

  1. Great selection of songs and even top 5. Dorothy Chiczgo, IL

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielu piosenek z Pana topu nie było mi znanych. Piękna muzyka, choć trochę monotonna. Przeboje disco prawie identyczne, te wcześniejsze także w tym samym stylu. Beatlesi byli bardziej wszechstronni czy też mieli muzę bardziej urozmaiconą. Niemniej to piękne zestawienie piosenek. Dzięki. Przemek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma „edge of the uniwerse” nie lubię cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great brothers Gibb. A lot a wonderful songs. Here Beatles blog and this Band,? Wow!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Edge of the Universe. Na pewno tuż za 40.

    OdpowiedzUsuń