POPRAWKI 3 PIERWSZYCH ALBUMÓW.

Ponieważ od pewnego czasu zamierzam do postów każdej piosenki wstawić – tam gdzie uda mi się, gdzie jest – clip do danej piosenki, postanowiłem poprawić początkowe posty, tzw. 'albumowe', w których w jednym tekście zamieszczałem omówienie piosenek z pierwszej strony albumu, a w kolejnym drugą stronę (pierwsze trzy albumy, pojedynczy post dla każdej piosenki z albumu rozpoczyna się od albumu czwartego: 'Beatles For Sale'.
 Z czasem znikną wszystkie takie posty 'zbiorowe' z tego blogu (ten tekst stanie się nieaktualny), więc po jakimś czasie, gdy poświęcę każdej piosence z trzech albumów: „Please, Please Me”, „With The Beatles” oraz „A Hard Day's Night” ta informacja będzie nieaktualna. Umieszczenie wszystkich piosenek z albumu w jednym tekście z clipami, spowodowałoby spowolnienie otwierania się strony, z drugiej strony wyszukanie swojej piosenki jest bardziej komfortowe dla Czytelnika, gdy tekst jest poświęcony tylko dla danego utworu.
Oczywiście nowe posty będą trochę bardziej rozbudowane. Do każdej dojdzie także tekst piosenki. Zastanawiałem się także nad umieszczaniem w blogu polskich tłumaczeń piosenek ale w dobie sieciowych portali z tłumaczeniami - pomysł zarzuciłem. 
W następnym poście pierwsza piosenka, wydzielona z postu "albumowego: "I SHOULD HAVE KNOWN BEATTER".

* * *
Muzyczny blog  Historia The Beatles  Music Blog
Polski blog o najwspanialszym zespole w historii muzyki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz