Szukaj :

TRANSLATE - below

TRANSLATE - below
Choose Your Language

Szukaj na tym blogu

Moja lista blogów

BEATLEMANIA - The Beatles' Magical Orchestra

Dostałem przed tegoroczną Gwiazdką życzenia mailowe od anonimowego czytelnika mego bloga z Ameryki. Polaka mieszkającego na stałe w USA. Napisał mi krótko, że oglądał wyjątkowy koncert i podał tylko linki do filmików z tego koncertu, że pewnie mi się to spodoba jako fanowi Beatlesów. No i te filmiki postanowiłem zamieścić tutaj. BEATLEMANIA wciąż ma się dobrze. Dlaczego akurat zamieszczam te fragmenty koncertu, gdy setki, jeśli nie tysiące podobnych jest w sieci? Wszystkich nie oglądam, w zasadzie omijam takie 'wydarzenia', ale jak sami wiecie zamieściłem już tutaj reklamę zespołu Yellow Matter Custard, więc z podobnego powodu - bardzo wysoki poziom wykonania - przedstawiam Wam Magical Orchestrę i ich wersje (niesamowite pod kątem wierności aranżacji orkiestrowej) kilku przebojów The Beatles. Robią wrażenie.



video
I AM THE WALRUS
video
PENNY LANE
video
ALL YOU NEED IS LOVE
video
STRAWBERRY FIELDS FOREVER
video
SHE'S LEAVING HOME
video
SGT. PEPPER'S LONELY HEARTS CLUB BAND
video
GOLDEN SLUMBERS MELODY
video
SGT. PEPPER (REPRISE) & A DAY IN THE LIFE

___________________  
Muzyczny blog *  Historia The Beatles * Music Blog 
Polski blog o najwspanialszym zespole w historii muzyki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz