BEATLEMANIA - The Beatles' Magical Orchestra

Dostałem przed tegoroczną Gwiazdką życzenia mailowe od anonimowego czytelnika mego bloga z Ameryki. Polaka mieszkającego na stałe w USA. Napisał mi krótko, że oglądał wyjątkowy koncert i podał tylko linki do filmików z tego koncertu, że pewnie mi się to spodoba jako fanowi Beatlesów. No i te filmiki postanowiłem zamieścić tutaj. BEATLEMANIA wciąż ma się dobrze. Dlaczego akurat zamieszczam te fragmenty koncertu, gdy setki, jeśli nie tysiące podobnych jest w sieci? Wszystkich nie oglądam, w zasadzie omijam takie 'wydarzenia', ale jak sami wiecie zamieściłem już tutaj reklamę zespołu Yellow Matter Custard, więc z podobnego powodu - bardzo wysoki poziom wykonania - przedstawiam Wam Magical Orchestrę i ich wersje (niesamowite pod kątem wierności aranżacji orkiestrowej) kilku przebojów The Beatles. Robią wrażenie.



I AM THE WALRUS
PENNY LANE
ALL YOU NEED IS LOVE
STRAWBERRY FIELDS FOREVER
SHE'S LEAVING HOME
SGT. PEPPER'S LONELY HEARTS CLUB BAND
GOLDEN SLUMBERS MELODY
SGT. PEPPER (REPRISE) & A DAY IN THE LIFE

___________________  
Muzyczny blog *  Historia The Beatles * Music Blog 
Polski blog o najwspanialszym zespole w historii muzyki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz