JOHN LENNON SAID (powiedział)...

Nie wiedziałem jak zatytułować ten post, więc tytuł z pewnego artykułu w brytyjskiej prasie, gdzie cytowano wiele powiedzonek Johna. Niebawem zakończę opisywać ostatnie dni trasy The Beatles po Ameryce w 1964, wrócę do Historii 1967 roku, płyty 'Magical Mystery Tour' ale dzisiaj opalając się nad wodą czytałem ponownie Jonathana Cotta, "John i Yoko.Dni, których nigdy nie zapomnę", przeczytałem tam zdanie, które od razu postanowiłem wieczorem umieścić tutaj na blogu. Cudne zdanie i kwintesencja kwartetu. Dla mnie! W linku piękny, niewydany numer zespołu.

"KIEDY NASZEJ CZWÓRCE COŚ SIĘ UDAJE, JESTEŚMY JEDNOŚCIĄ, ALE KIEDY SIĘ NIE UDAJE, JESTEŚMY JEDNĄ ZDEZORIENTOWANĄ OSOBĄ".

Now and then

Muzyczny blog * Historia The Beatles * Music Blog 
Polski blog o najwspanialszym zespole w historii muzyki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz