OSTATNI WYWIAD JOHNA - 1


 

Niebawem zamieszczę duży wywiad z Johnem Lennonem. Ostatni w jego życiu. Ten post to jego zapowiedź. Kiedyś przed laty będąc jeszcze na studiach dowiedziałem się o śmierci Johna i poraził mnie piorun. Niebawem dowiedziałem się, że "Playboy" zamieścił ostatni wywiad Johna z Devidem Sheffem, miesięcznik ukazał się już po nowym roku, nie pamiętam, który to był miesiąc ale 1981 już. To były czasy gdy "Playboya" można było dostać tylko " z przemytu".Zdobyłem go, wersję niemiecką, pomogła mi w owym czasie przetłumaczyć Jola Król, moja nauczycielka germańskiego i wielka przyjaciółka naszego roku. Po jakimś czasie wpadł mi w ręce numer oryginalny, ze Stanów. Całe tłumaczenie wywiadu leżało u mnie bardzo długo, kiedyś, był już Internet więc pewnie w latach 2000-te wysłałem go do publikacji na pewną stronę o Beatlesach, autorowi (zdaje się miał na imię Radek) pomagałem trochę stronę (portal) wypełnić swoimi recenzjami o albumach zespołu i tłumaczeniem na polski piosenek Wielkiej Czwórki. 
Niedawno znalazłem w sieci swój tekst tego wywiadu, zdaje się na portalu WWW.beatles. kielce. Jutro zamieszczę go na blogu w zakładce JOHN, dzisiaj mały temat o Julianie. Zawsze kochałem Johna, krytykując w myślach Maccę, ten fragment i zdjęcia każe mi zrewidować swoje niepotrzebnie – czasem - negatywne myśli o Paulu.
JULIAN LENNON: Tak naprawdę to nigdy nie chciałem znac prawdy o tym, jaki naprawdę była dla mnie ojciec. Mówił o mnie troche negatywnych rzeczy...tak jak wtedy gdy powiedział, że pojawiłem się dzieki butecle whiskey w sobotnią noc. Takie tam rzeczy. Myslisz sobie wtedy, a gdzie wtedy była miłość ? Paul był wtedy bliższy dla mnie, niż ojciec. Był moim wielkim przyjacielem, większym niż tata. Mam z tamtego okresu o wiele więcej zdjęć z Paulem niż z moim ojcem.


 Na fotkach Julian z ojcem oraz seria fotek małego Jude ("hey Jude") z wujkiem Paulem, także z ciocią Jane Asher.



Wywiady - z Paulem i Julianem ' 1985  





Ostatni wywiad JOHNA dla "Playboy'a"
Wywiad dla Playboy'a - 1
Wywiad dla Playboy'a - 2 
Wywiad dla Playboy'a - 3 
Wywiad dla Playboy'a - 4 

  








_______________________________________________________
 Historia The Beatles na : Fab4-TheBeatles.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz